«

»

Απρ 20

Δράση Υγείας!!!

Πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των μαθητών της ‘Ε και ΄Στ για την εφηβεία, με έμφαση στις σωματικές και συναισθηματικές αλλαγές που τη συνοδεύουν, καθώς και στην κατανόηση της περιόδου ως φυσικής διαδικασίας. Παράλληλα, δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στην προσωπική υγιεινή και την αυτοφροντίδα, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση, τον σεβασμό προς το σώμα και την υιοθέτηση υγιών συνηθειών στην καθημερινή ζωή.