Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, όπως κάθε χρόνο, μερίμνησε για την κοπή της βασιλόπιτας. Με την ευλογία του πάτερ της ενορίας μας, οι τυχεροί μαθητές που κέρδισαν το φλουρί θα λάβουν δώρο από ένα βιβλίο. Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς. Να είμαστε καλά και του χρόνου με υγεία.
