Οι μαθητές ενημερώθηκαν για την οδική ασφάλεια μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και συζητήσεις, μαθαίνοντας βασικούς κανόνες κυκλοφορίας και σωστής συμπεριφοράς ως πεζοί και ποδηλάτες. Μέσα από τη δράση, ανέπτυξαν υπευθυνότητα, προσοχή και σεβασμό προς τους άλλους χρήστες του δρόμου, καλλιεργώντας μια πιο ασφαλή και συνειδητή στάση στην καθημερινότητά τους.
